zondag 16 februari 2014

Voorstellen

Hey Allemaal!


Vandaag m'n eerste artikel op mijn blog.
Ik zat na te denken wat ik als eerste artikel op mijn blog moest plaatsen.
Natuurlijk! Ik moest mezelf nog aan jullie voorstellen:


Wie ben ik?

Mijn naam is Emma. Ik ben geboren op 3 april 1999 en ben nu dus 14 jaar oud.
Ik zit in de derde klas van de middelbare school en doe mavo.
Ik hou enorm veel van foto's maken, mensen ontmoeten, shoppen, reizen, lekker eten en nog veel meer!
Ook heb ik een eigen youtube account: www.youtube.com/user/xKusemma1
Waar ik op dit moment niet zo actief meer op ben, maar wel weer van plan ben om er mee te beginnen.

Wat wil ik met dit blog?

Het liefst wil ik gaan bloggen over ' van alles en nog wat'. Ik hou namelijk van heel veel dingen en kan daarom geen echt standaard onderwerp kiezen, voor op mijn blog.
Ik probeer zo vaak mogelijk een berichtje op mijn blog te plaatsen, in het begin zou dit onregelmatig zijn en later misschien wat vaste dagen.

Als je vragen hebt kun je altijd mailen naar: dilemmax@live.nl
en probeer ik zo snel mogelijk te antwoorden.


Bedankt,

Liefs, Emma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten