maandag 17 februari 2014

Tatoeages.



Hier is ie dan! Mijn allereerste echte artikel.
In dit artikel wil ik het hebben over een onderwerp waar heeeeel erg veel verschillende meningen over zijn, natuurlijk vertel ik mijn eigen mening hier over ook. Ik heb het namelijk over 'tatoeages'..



Zelf vind ik tatoeages wel iets bijzonders hebben, maar daar blijft het ook echt bij.
Het omschrijft vaak over hoe iemand´s innerlijk is en dat maakt het zo bijzonder, ieder heeft zijn ´eigen plaatje´ wat bij hem of haar past.
Zelf zou ik geen tatoeage willen hebben, vooral om het feit dat het voor altijd op je huid blijft zitten en het me best pijnlijk lijkt om het te laten zetten. Daarentegen is het ook nog is verschrikkelijk duur. De meeste tatoeages vind ik overigens geen eens mooi, maar dat spreekt denk ik echt voor zich. Toch heb ik er een paar gevonden op´Wehearit´ die ik zelf wel mooi vind. Daarom heb ik er 10 uitgekozen om hier te delen met jullie.

1. Kleine tatoeage op je hand.

Ik heb deze erbij staan omdat ik tijgers hele mooie dieren vind.
Ook vind ik de afbeelding mooi.
Persoonlijk denk ik dat deze tatoeage ervoor
 staat dat je niet bang bent voor je vijand, en dat je erg sterk bent.

2. Grotere tatoeage op je rug.

Deze tatoeage vind ik zelf wat aan de grote kant maar wel mooi.
Ik denk dat vele van jullie deze tatoeage ook weleens tegen zijn gekomen.
De laatste tijd zijn vooral de ´vogeltjes´ als tatoeage heel erg populair.
Als ik zelf naar deze afbeelding kijk denk ik dat het staat voor vrijheid.

3. Infinity met ´hakuna matata´.

Een tatoeage in de vorm van een infinity teken.
 Wauw wat vind ik deze mooi zeg!
Zelf zou ik hem wel mooier vinden op mijn pols.
 Maar het gaat tenslotte om de term 'Hakuna matata'.
De term staat voor 'wind je niet op' of 'maak je geen zorgen'.
  Leuk zo, in combinatie met die vogeltjes.



4. Kruisje in je nek.

Ringen met kruisjes, kettingen, oorbellen.. Noem maar op!
 Afgelopen jaar waren de kruisjes helemaal in.
 Kruisjes staan vooral voor het geloof.
Ik heb deze tatoeage erbij staan, omdat ik hem vooral heel erg mooi vind!
Zelf vind ik niet dat deze tatoeage alleen maar gedragen kan worden door mensen die heel erg gelovig zijn,
 want het kan ook een teken geven dat je in jezelf  gelooft!

5. Vliegtuig op je pols.

Ik heb deze tatoeage erbij staan, omdat ik heel erg van reizen hou.
Ook vind ik de plek ' de pols' waar de tatoeage zich bevind heel erg mooi.
Het geeft gewoon een vakantie gevoel!

6. Zinnetjes.

Op 'weheartit' vond ik hele leuke zinnetjes als tatoeage, waaronder deze.
Ook de tekst die hier is weergegeven vind ik heel erg mooi.
Zelf vind ik een zinnetje op je arm of op
 je zij het allermooiste staan.

7. Woordje op je vinger.

Een klein plaatje of een klein woordje op je vinger/hand vind ik ook echt heel leuk.
 Je kunt er altijd naar kijken en ik vind het er gewoon mooi uitzien.
Vandaar dat deze er ook bij staat!
Het woordje 'promise' staat trouwens voor eerlijkheid/belofte.

8. Camera tatoeage

Wauw! Deze tatoeage vind ik echt tof!
 Ik heb hem er tussen gezet omdat deze gewoon bij mij past.
Zoals je ziet staat er een camera op afgebeeld.
Misschien dat je het al wist maar ik vind het ontzettend leuk
om foto's te maken en om te filmen, een van m'n grootste hobby's!

9. Ankertje op je voet.

Deze tatoeage vind ik vooral heel erg schattig!
Je ziet vaak dat deze tatoeage als 'Friendship' icon word gebruikt.
De plek waar de tatoeage zit vind ik ook echt heel leuk.

10. Dromenvanger

Tot slot de welbekende dromenvanger.
Deze is heel erg populair de laatste tijd.
Dromenvanger in je kamer?
Waarom zou je, je kunt hem ook gewoon altijd 'bij je dragen'.
Ik vind een dromenvanger gewoon heel erg mooi als tatoeage,
ook de blauwe kleuren die in de tatoeage verwerkt zijn, vind ik leuk!



Nou dat waren dus mijn 10 leukste  tattoo's van 'weheartit'.
Nog steeds ben ik niet van mening verandert, en wil ik dus ook echt geen tatoeage.
Hoe leuk sommige ook zijn.


Laat achter in de comments:

Wat vind jij van een tatoeage?

Heb je toestemming?
Wil je er een? ( zo ja, welke?)


Bedankt voor het lezen.

Liefs, Emma.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten